keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Palapeli

Minä tässä taannoin tilasin Sinellistä juttuja ja samalla sitten haksahdin muutamaan heräteostokseen... :D ylläri...

Kuten tähän palapelin pohjaan

 Päätimmepä viime sunnuntaina sitten päätimme pikkuäijän kanssa tehdä palapelin. Lapseni on myös innokas palapelien kokoaja, joten tämä oli oikein passeli juttu.

Sanoin Onnille: Väritä sinä, niin minä piirrän sellaisen kuvan kun haluat. Ihan minkä vain! Onneksi halusi laivan, kun minä hölmö lupailen moisia :O! En minä kumminkaan mikään taiteilija ole!


Aika haastavan laivan väänsinkin ;)


Sitten väriteltiin





Autoin minä sitten hiukka värityksessäkin... Innostuin niin.  


  

Pitihän sitä testata heti! 





12 kommenttia:

  1. En tiennyt että tuollaisia tyhjiä palapelin pohjia edes myydään. Kiva palapeli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja niitä on erikokoisiakin ja eri palamäärillä.

      Poista
  2. Miula on kans mennyt ihan ohi, että tuollaisia pohjia on olemassa. Teidän palapeli näyttää niin kivalle, et on varmaan pakko hankkia noita itsellekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos,
      Hienoa jakaa käsityönilo sanomaa, tai ainakin vinkkejä :)

      Poista
  3. Tää onkin hauska idea, antaa vaikka lahjaksi. Ei varmasti tule samallaista vastaan.

    VastaaPoista